Anette Skjegstad er ansatt for å styrke satsinga på helseinnovasjon og med kompetanse innen strategi, kommunikasjon og markedsføring skal Anette bidra til å skape økt verdi og innovasjonskraft for helseteknologimiljøet i Trondheim.
Anette Skjegstad er ansatt for å styrke satsinga på helseinnovasjon og med kompetanse innen strategi, kommunikasjon og markedsføring skal Anette bidra til å skape økt verdi og innovasjonskraft for helseteknologimiljøet i Trondheim.
- Jeg er utrolig stolt og glad over å ha fått Anette med på Trondheim Tech Port-laget. Hennes bakgrunn som prosjektleder i tech start-up, som markedssjef i ulike bransjer og som rådgiver i ulike reklamebyrå besitter hun akkurat det vi trenger før å få løfte innovasjoner og bygge merkevarer fra Trondheim, sier Line Berg, konstituert Daglig Leder i Trondheim Tech Port
Anette har vært fast inventar på alle innovasjonsfrokostene og kjenner Trondheim Tech Port godt gjennom sin rolle som strategisk rådgiver hos Pitch, byrået hun var med å etablere, som hadde Trondheim Tech Port som en av sine første kunder.
- Først og fremst gleder jeg meg til Trondheim Tech Week, spesielt helseteknologidagen den 6. juni. Det blir et superspennende program, en dag full av kunnskapsdeling, nettverksbygging, innsikt og debatter. Så ser jeg frem til å konkretisere alt det spennende som står på blokka for Innovasjonsarena Helse fremover. Jeg skal bidra til å vise frem innovasjonsøkosystemet i regionen og legge til rette for mer samarbeid og mer innovasjon, forteller Anette Skjegstad.
Visste du at Trondheim har et gratis, engelsk kulturmagasin som deles ut i hele byen? Tidligere har enkeltvise utgaver hatt teknologifokus, men i år vil hver eneste utgave ha minst 7 sider teknologirelatert innhold - som seg hør og bør i en teknologihovedstad! Dette er gjort mulig gjennom et samarbeid mellom Trondheim Tech Port og The List.